Прочитајте више о нашој школи

Школа је основана 1950 године као осмољетка са неколико стотина ђака различитих узраста у истим одељењима. Настава се одвијала у згради на адреси Марка орешковића 36 и згради преко пута данашње школе...

О нама

logo1

Школски документи

dokumenti

Дуално образовање

dualno baner

Контактирајте нас

kontakt

Телефон: 025/804-213

Имејл: os.opricakolut@outlook.com

Види више>>

2510241

Име и презиме

Разред и одељење
1.Елена  Крушковић VIII1
   
2. Јована                      Алексић VII1

 

 

ОСВОЈИЛЕ II МЕСТО !

Након што смо два пута били принуђени да одложимо нашу посету Еко-центру „Карапанџа“, 17.10. коначно нас је време послужило те смо реализовали наставу у природи на обали Бајског канала.

Дочекала нас је биолог и едукатор овог комплекса Биљана Латић, која се побринула да нам неколико сати проведених у Еко-центру буде испуњено корисним саржајима.

Након што су се ученици сместили у један од објеката Центра и упознали са нашим водичем и околином, следила је прва активност: вожња катамараном по Бајском каналу на чијим обалама смо се нашли. Сврха ове активности јесте да уочимо биљни и животињски свет који настањује овај екосистем у ово доба године.

После вожње уследиле су активности са нашим биологом-водичем Биљаном, кроз које смо успели не само да се едукујемо већ и да се загрејемо! Поред ученика учествовали су и наши наставници.

Које је боје природа? Зелене?

Скупљали смо биљке различитих боја које смо у дворишту Центра могли да нађемо, а како бисмо се уверили да природа није само зелена, већ и љубичаста, плава, роза, жута...

Затим је свако могао да искаже своју креативност стварајући разгледнице од природних материјала које смо проналазили су свим деловима дворишта. Ученици су били успешни у овом задатку, те је свака разгледница била лепа на свој начин.

Након што смо истражили сваки кутак дворишта, могли смо да кренемо у шетњу шумом. На самом почетку стазе наш водич нас је упознала са резерватом природе Горње подунавље, на која шумска газднства се дели, колику површину заузима, које га биљне и животињске врсте настањују, зашто су нам важне шуме и све што се у њој налази, шта представљају ознаке на дрвећу и још много интересантних података.

Пошто смо се вратили из шетње пуни утисака о свему што смо чули и видели, имали смо још мало времена за разгледање, уживање и игру у природи у којој се Еко-центар „Карапанџа“ налази.

Уживали смо у дивном, дугачијем дану!

Ученици  ОШ „Огњен Прица“  у Колуту са својим  наставницима обележили Међународни дан јабуке!

Извештај о активностима за Дечију недељу (нижи разреди)

                                                                       07.10.2023 - 13.10.2023.

Ове школске године Дечија недеља је одржана под слоганом „Ја сам дете имам план: толеранција и љубав за сваки дан“

У оквиру Дечије недеље у ОШ „Огњен Прица“ Колут успешно су реализоване разноврсне активности у нижим разредима. Деца су уживала у припремљеним садржајима. Реализатори активности у одељењима првог циклуса су наставнице разредне наставе: Драгана Каран, Бојана Добриловић, Мирјана Егић и Злата Рац. У одељењима другог циклуса реализатори активности су: Љиљана Мирић – наставница српског језика, Јелена Егић – наставница математике, Светлана Мрђеновић – наставница физичког и здравственог васпитања, Гордана Танић – наставница географије, Нина Мандић – стручни сарадник педагог, Марија Делић – директорка школе.

1. дан: Замена улога и гостовање мађионичара Ђулијана, 7.10.2024.

Нашу школу је посетио мађионичар Ђулијано који је обрадовао и насмејао децу разноврсним триковима. Наступ је био намењен ученицима од 1. до 4. разреда.

Ученици разреда другог циклуса имали су прилике да се окушају у улози наставника разредне наставе. Моги ученици су се јавили са жељом да подучавају своје млађе другаре математици, српском језику, енглеском, природи и друштву и тако даље.

2. дан: Крос, 8.10.2024.

Јесењи крос трчали су и ученици разреда првог циклуса и разреда другог циклуса. Топао и сунчан дан био је идеалан за ову спортску активност.

3. дан: Еколошки центар „Карапанџа“/друштвене игре и ликовна радионица, 9.10.2024.        

За среду 9.10.2024. планирана је настава у природи у Еколошком центру „Карапанџа“ на Бајском каналу. На жалост, време нас није послужило као претходног дана те смо због кише и хладноће били принуђени да ову посету одложимо.

Уместо планираног, морали смо да се прилагодимо временским условима те смо одлучили да играмо друштвене игре, индивидуалне и екипне. Сем забаве и смеха, ове активности су биле корисне јер смо вежбали како да се носимо са поразом, а како да славимо победу; како да исказујемо љутњу на правилан начин и толеришемо друге чланове екипе.

План рада ликовне радионице такође је прилагођен временским приликама. Уместо осликавања школске капије, ограде и зида школског игралишта, ученици су своје стваралаштво исказали у учионици.

4. дан: Биоскоп у школи, 10.10.2024.

Ученици разреда првог циклуса гледали су дугометражни играни филм за децу „Измишљени пријатељ“ (енг. „IF”). Придружили су им се деца из вртића.

Како бисмо обележили и Међународни дан менталног здравља, ученици разреда другог циклуса гледали су дугометражни анимирани филм „Умојој глави“, дуги део (енг. „Inside Out“ 2). После филма уследила је кратка анализа и разговор о филму с обзиром на то да смо се овом тематиком, емоције и њихово исказивање, бавили у претходној школској години. Овом приликом разговарали смо о пубертету, променама које он доноси, процесима који се у том периоду дешавају на плану емоција. Било нам је важно да ученици знају да су све те промене нормалне, кроз њих пролазе генерације и да буду сигурни да у свему томе нису сами.

5. дан: Дечја пијаца и квиз знања, 11.10.2024.

Последњег радног дана Дечје недеље организована је дечја пијаца. Ученици су се потрудили да понуда буде разноврсна, поготова када су у питању слана и слатка јела. Видео се уложени труд не само ученика, већ и родитеља, бака и дека. Број суграђана који су посетили дечју пијацу био је значајан.

Након пијаце, ученици од 5. до 8. разреда имали су квиз знања. Квиз се састојао од мноштва питања заснованих на градиву које су ученици ових разреда до сада учили из српског језика и књижевности, математике, физике, географије, историје, биологије, верске наставе, музичке културе, а које су састављали њихови наставници, али и питања за размишљање и оних из опште културе. На овај начин ученици свих разреда, а посебно ученици 8. разреда којима ове школске године следи завршни испит, могли су да увиде које области из поменутих предмета морају да обнове. Након квиза ученици су изразили жељу да ова активност буде чешће реализована. Наредни квиз знања планирамо за крај првог полугодишта.